Alibaba https://cdn.alibaba.ir/h2/desktop/assets/brand-identity/logo-horizontal-48770b9c.svg

لحن و ارزش‌های کلامی

لحن غالب

ما معتقد به «یکنواختی» لحن نیستیم. برند می‌تواند بسته به مختصات ارتباط، لحن‌های مختلفی را به‌کار گیرد؛ درست همان‌طور که یک انسان در موقعیت‌های مختلف، از لحن‌های متنوعی استفاده می‌کند. چیزی که ما در علی‌بابا به آن باور داریم «لحن یکپارچه» است.

علی‌بابا شخصیتی دوستانه، اجتماعی و پشتیبان دارد؛ با این توصیف، «لحن غالب» علی‌بابا در رسانه‌های مرکزی مثل وب‌سایت و اپلیکیشن «دوستانه» است. همچنین براساس اصل یکپارچگی، لحن‌های دیگری هم در قالب یک طیف لحن برای علی‌بابا طراحی شده تا در رسانه‌های مختلف و متناسب با پیام و مخاطب، از آن‌ها استفاده شود.

طیف لحن مورداستفاده علی‌بابا
اسکرول کنید

ارزش‌های کلامی علی‌بابا

در مسیر ارتباطات کلامی، صفت‌هایی به کلام علی‌بابا اطلاق می‌شود که از شخصیت برند (هویت مفهومی) نشات گرفته است. این صفت‌ها در غالب ارزش‌های کلامی و درست مثل یک چک‌لیست، کلام برند را با هویت مفهومی آن در یک مسیر قرار می‌دهند.
با ارزش‌های کلامی علی‌بابا آشنا می‌شویم: