آرکتایپ
علیبابا با آرکتایپ جادوگر و برای تحقق رویا و تحولآفرینی به دنیا آمده است. او نویدبخش تحول و ارائهدهنده چشمانداز بهتری از زندگی است. علیبابا همواره چشمانداز میآفریند و آن را تماموکمال زندگی میکند.
علیبابا با آرکتایپ جادوگر و برای تحقق رویا و تحولآفرینی به دنیا آمده است. او نویدبخش تحول و ارائهدهنده چشمانداز بهتری از زندگی است. علیبابا همواره چشمانداز میآفریند و آن را تماموکمال زندگی میکند.
نام علیبابا با تداعیات تاریخی-فرهنگی مختلفی از سفر همراه است. او این تداعیات را با رویکردی مدرن و مبتنی بر تحولآفرینی بازتعریف میکند و پیکره خود را روی این رویکرد تازه، استوار میسازد.
در فرهنگ علیبابا «تجربهها» و «تفاوتها» ستایش میشود و علائق، دغدغهها و ترجیحاتِ متفاوت محترم هستند. دنیای پیرامونی علیبابا با گوناگونیها تعریف و غنی میشود.
رابطه علیبابا با مسافرانش یک رابطه اعتمادآفرین است؛ رابطهای بلندمدت که خلق موقعیتی برد-برد، محور تداوم آن بهحساب میآید و سفرساز و مسافر هر دو برای تداوم آن مشتاق هستند.
مسافران علیبابا خود را این گونه توصیف میکنند: «من برنده، متمایز و ارزشمند هستم؛ چون بالاترین کیفیت سفر را از منبعی معتبر و متخصص میگیرم که همواره برای نیازهای من راهکار خلق میکند.»
جامعه، مسافران علیبابا را افرادی توصیف میکند که بهروز و مدرن زندگی میکنند و با انتخابهایی نکتهبینانه و هوشمند برای خود ارزش میسازند؛ افرادی که «کیفیت» محور انتخاب آنهاست.
شخصیت برند علیبابا براساس آرکتایپ جادوگر (Magician) تعریف شده است؛ همان جادوگری که آینده را به امروز میآورد و تجربههایی تحولآفرین برای مخاطبانش میسازد.
«جسارت برای نوآوری»، «ذات پویای سفر» و «هوشمندی برای درک نیازهای امروز و آینده مخاطب و صنعت» لازمه آفرینش این تجربههاست تا جایگاه علیبابا بهعنوان رهبر بازار گردشگری با تصویری متمایز نسبت به سایر بازیگران این صنعت تثبیت شود و در مسیر خلق ارزش برای پاسخ به نیازهای گوناگون مخاطبان حرکت کند.
نوآوری، خلق آینده، پیشروبودن و تطابق با الگوهای نوین رفتار مخاطبان، کلیدواژههایی هستند که ما را در مسیر بازتعریف هویت علیبابا هدایت کردهاند.