چیستی و چرایی
اصول دیزاین علیبابا چارچوبی است که در هویت مفهومی برند ریشه دارد، به همه خروجیهای دیزاین سروشکلی استراتژیک میدهد و آنها را یکپارچه میکند تا مخاطب تجربه منسجمی از ارتباط با برند علیبابا داشته باشد. اگر بخواهیم تفاوت اصول دیزاین با گایدلاینهای هویت بصری را شفافتر کنیم، باید این نکته را در نظر داشته باشیم که تمرکز اصول دیزاین روی استراتژیهای کلی است و نگاهی کلان به حوزه دیزاین برند دارد؛ در حالی که گایدلاینهای هویت بصری از مصادیق کاربردی دیزاین در دنیای واقعی صحبت میکند. بهعنوان مثال، موضوع پالتهای رنگی برند در گایدلاینهای هویت بصری تعریف میشود و کمینهگرایی یا خلاقیت، ارزشهایی هستند که اصول دیزاین به آنها میپردازد. در ادامه میتوانید با اصول دیزاین برند علیبابا بیشتر آشنا شوید.