شرکت سفرهای علیبابا طی اطلاعیهای اعلام کرد روز گذشته، هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری عبور کرده است.
داستانهای علیبابا
در این مقاله با دپارتمان مسئولیت اجتماعی علیبابا آشنا شوید و با تکتکشان به گفتوگو بنشینید.
علیبابا به هدف ارتقای کیفیت خدمات در صنعت گردشگری و معرفی مناطق دیدنی کشور، با رونمایی از پلتفرم جدیدش «علیبابا پلاس» فرصتی برای اشتراک نظرات و تجربۀ مردم از سفر را فراهم کرد.
در این مطلب میتوانید با باشگاه روز اول علیبابا و فعالیتهای جذابی که در آن انجام میشود، آشنا شوید.
در این مقاله با تکتک اعضای تیم تضمین کیفیت دفتر تهران آشنا میشویم.
شاید کرونا تنها چیزی بود که میتوانست صنعت عظیم گردشگری را تکانی بدهد و دستخوش تغییر کند؛ بیماری عجیبی که در اولین حرکت خود، عادات و رفتار سفر مردم را تغییر داد. در نتیجه کرونا، سفرهای کاری و تفریحی دیگر اولویت مردم نبودند و بسیاری از کسبوکارهای صنعت گردشگری آسیب دیدند. اما دنیا همیشه یکجور […]
با ورود به اپلیکیشن علیبابا متوجه رابط کاربری بسیار ساده آن خواهید شد. در این مقاله ویژگیها و بهروزرسانیهای این اپلیکیشن را بخوانید.
با طرح جدید فاصلهگذاری در قطارهای شرکت رجا آشنا شوید که در راستای امنتر کردن سفرهای ریلی اجرا شده است.
مؤسسه سیمرغ، بخش مسئولیت اجتماعی شرکت سفرهای علیبابا در کمتر از ۴ سال فعالیت، چهار هزار سفر درمانی-امدادی را برای کودکان مناطق محروم کشور تامین کرده است.
اگر تا به حال چیزی درباره پروژه کنجد علیبابا نمیدانستید، در این مطلب با همه بخشهای آن آشنا خواهید شد.
پس از رونمایی از فونت اختصاصی، علیبابا از دیزاین سیستم جدید و دستاوردهای نسخه توسعهیافته وبسایتش بر بستر Vue.js 3 پرده برداشت.
در این مقاله مهمان تیم حسابداری مدیریت هستیم و از مسئولیتهایشان میشنویم. با این تیم سهنفره همراه باشید.
شرکت سفرهای علیبابا با ارائه آمار رشد مارکتپلیس تور خود، از استقبال مردم در طول یک سال فعالیت این پلتفرم خبر داد.
در این مقاله رفتهایم سراغ معرفی تیم حسابداری مالی که بخشی از واحد مالی علی بابا به حساب میآید.
در هفتسالگی علی بابا، «کارنامه سفر» اختصاصی شما را آمادهکردهایم و خاطرات سفرهایمان با شما را مرور میکنیم.