میگویند بخش بزرگی از رونق و اعتبار هر کسبوکاری به مشتریان آگاه وابسته است. علیبابا نیز از این قاعده مستثنا نیست؛ علیبابا خود را مدیون مشتریانی میداند که با شناخت انتخابش کردهاند و از خدمات بینظیرش بهرهمند میشوند؛ تا در رابطهای دوسویه هر دو طرف در مسیر رشد و پیشرفت گام بردارند.
مهرماه ۱۳۹۴ در دفتر علیبابا میزبان یک مهمان ویژه بودیم؛ آقای سیامک سعیدی از مدیران اتحادیهی تاکسیرانی شهرستان مرودشت استان فارس که علاوه بر فعالیت در حوزهی حملونقل شهری، از فعالان عرصهی هنرهای رزمی و همچنین مربی کاراته است.
دیدار آقای سعیدی بدون قرار از پیش تعیینشده، برای مدیران و کارکنان علیبابا غافلگیرکننده اما لذتبخش بود. آقای سعیدی پس از بازدید از بخشهای مختلف و آشنایی با کارکنان بخشهای مختلف علیبابا، گفتوگوی کوتاهی نیز با توحید علیاشرفی، مدیر بازاریابی علیبابا داشت.
بیشتر بخوانید: جشنواره بیگبلیط علیبابا
آقای سعیدی در این دیدار با ابراز تشکر از اینکه در یک روز تعطیل، با کمک و راهنمایی مؤثرِ خانم پردیس خوشنظر، از همکاران بخش پشتیبانیِ علیبابا، برای حضور در جلسهی مهمی در وزارت کشور بلیط پیدا کرده بود، و همچنین با اهداء دو جلد دیوان حافظ، باعث خوشحالی و خرسندی کارکنان علیبابا شد. این همراه باوفای علیبابا از استان شیرینزبان و ادبپرورِ فارس، علاوه دیوان حافظ، پیشنهادهای ارزشمندی هم با خود آورده بود که دریافتشان بسیار خوشحال و خشنودمان کرد.
حضور آقای سعیدی و دیگر مشتریهای وفادار و صبور و مهربانمان، نیروی پیشرانهی ما در انجام وظایفمان است و عزم ما را برای خدمترسانی در بهترین سطح کیفیت و سرعت به مسافران ایرانی بالا میبرد. همانطور که پیشتر گفتهایم آرزوی علیبابا این است که کیفیت و سرعت خدمترسانیمان به حدی برسد که شایسته و بایستهی مسافران ایرانی در سراسر جهان باشد. همراهی تکتک شما مشتریان عزیز باعث افتخار و سربلندی ماست.