AlibabaOnlineTicketing Blog 992

آنلاین تیکتینگ علی بابا؛ مسیری جدید برای پشتیبانی سریع‌تر و همراهی بیشتر کاربران

رونمایی از سرویس جدید علی‌بابا

علی بابا برای آنکه بتواند در تمام مراحل سفر همراه کاربران باشد، سوالاتشان را پاسخ بدهد و مشکلات احتمالی‌شان را حل کند، راه‌های ارتباطی متنوعی را پیشِ روی مسافران گذاشته است. تماس تلفنی، تماس واتساپی، پشتیبانی ایمیلی، اکانت پشتیبانی در اینستاگرام و توییتر راه‌های ارتباطی مرکز پشتیبانی با مشتریان است.

امکان دیگری به نام «آنلاین تیکتینگ» هم در این سبد ارتباطی وجود دارد که یکی از راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌های دسترسی شما به پشتیبانی علی باباست. پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را بخوانید تا با این امکان واحد پشتیبانی آشنا شوید.

آنلاین تیکتینگ علی بابا به درد چه کسانی می‌خورد؟

در روزهای پرسفر مثل نوروز، تعطیلات یا تابستان که بازار سفر داغ است، ممکن است بخواهید بدون آنکه با پشتیبانی تماس تلفنی برقرار کنید، درخواستتان را مطرح کنید. در این مواقع می‌توانید به راحتی از آنلاین تیکتینگ، درخواست پشتیبانی خود را مطرح و پیگیری کنید.

حتی ممکن است از خارج از ایران بخواهید با پشتیبانی علی بابا ارتباط برقرار کنید و تماس تلفنی برایتان مقدور نیست. بنابراین اگر بخواهید به سرعت به درخواست‌هایی مثل تغییر نام و کدملی در بلیط، درخواست ویلچر، درخواست تغییر پرواز یا اقامت و چیزهایی از این دست رسیدگی شود، بهترین کار این است که از امکان آنلاین تیکتینگ علی بابا استفاده کنید.

در ادامه، نحوه استفاده از این شیوه پشتیبانی را هم موبه‌مو توضیح داده‌ایم.

چه درخواست‌هایی را می‌توانیم از طریق آنلاین تیکتینگ ثبت کنیم؟

آنلاین تیکتینگ برای ثبت درخواست‌های مختلف شما کاربرد دارد. درخواست‌هایی که رایج هستند و به سادگی چند کلیک می‌توانید آن‌ها را ثبت کنید و از علی بابا بخواهید درخواستتان را انجام دهد. لیست درخواست‌های قابل پیگیری از طریق آنلاین تیکتینگ عبارتند از:

درخواست‌های مربوط به پرواز داخلی

  • اصلاح تاریخ تولد
  • اصلاح بلیط مهرشده
  • اصلاح کد ملی
  • درخواست اضافه کردن کودک یا نوزاد
  • درخواست ویلچر
  • تغییر کلاس پروازی
  • درخواست پرواز جایگزین ایرتور

درخواست‌های مربوط به پرواز خارجی

  • درخواست اضافه کردن کودک یا نوزاد
  • اصلاح نام
  • درخواست ویلچر
  • تغییر تاریخ پرواز
  • تغییر کلاس پروازی
  • درخواست صندلی
  • حمل بار اضافه
  • حمل حیوان زنده
  • اصلاح اطلاعات پاسپورت
  • سبد نوزاد
  • غذا
  • مایلج (mileage)
  • بیمه مسافرتی
  • درخواست ارسال فیزیکی بلیط

درخواست‌های مربوط به رزرو هتل داخلی

  • درخواست رسید هتل
  • خدمات ویژه
  • تغییر تاریخ اقامت
  • درخواست فاکتور رسمی
  • درخواست تخت اضافه
  • درخواست خرید ترنسفر
  • درخواست افزودن برنامه غذایی به سفارش
  • درخواست تغییر نام مسافران
  • درخواست واچر
  • درخواست استرداد هتل
  • درخواست ارسال فیزیکی واچر
  • درخواست نیم‌شارژ

درخواست‌های مربوط به رزرو هتل خارجی

  • درخواست رسید هتل
  • درخواست فاکتور رسمی
  • درخواست تخت اضافه
  • درخواست خرید ترنسفر
  • درخواست افزودن برنامه غذایی به سفارش
  • درخواست تغییر تایپ اتاق
  • درخواست تغییر نام مسافران
  • درخواست واچر
  • درخواست استرداد هتل
  • درخواست ارسال فیزیکی واچر
  • درخواست افزایش یا کاهش تعداد مسافران
  • درخواست خرید آفلاین
  • درخواست اصلاح نام مسافران
  • درخواست هماهنگی پارکینگ

درخواست‌های مربوط به خرید تور

  • حمل بار اضافه
  • بیمه مسافرتی
  • تغییر تاریخ تور
  • تغییر وعده‌های غذایی
  • اعلام نارضایتی
  • تغییر هتل
  • اصلاح تاریخ تولد
  • حمل حیوان زنده
  • درخواست افزایش یا کاهش تعداد مسافران
  • درخواست ویلچر پرواز
  • خدمات ویژه
  • درخواست رسید/ قرارداد
  • تغییر نوع اتاق
  • اصلاح نام مسافران
  • اصلاح کد ملی مسافران
  • درخواست ارسال مدارک
  • ارسال بلیط مهرشده
  • تغییر پرواز
  • درخواست تعریف پکیج
  • استعلام شرایط استرداد

درخواست مالی

  • انتقال اعتبار حساب کاربری به حساب و کارت بانکی

تمام درخواست‌هایی که برایتان گفتیم، به سادگی ثبت درخواست در این سیستم با خیال راحت انجام می‌شوند و نیازی نیست برای هر کدام از آن‌ها حتما با پشتیبانی تماس بگیرید.

استفاده از آنلاین تیکتینگ، مرحله به مرحله

راه و رسم استفاده از آنلاین تیکتینگ هم بسیار ساده است. اول از همه لازم است در حساب کاربری خود در وب‌سایت علی بابا وارد شوید. از قسمت بالا سمت چپ می‌توانید این کار را انجام دهید.

سپس با کلیک بر آیکون حساب کاربری، می‌توانید روی «درخواست پشتیبانی» کلیک کنید.

آنلاین تیکتینگ

 

در این مرحله روی گزینه «ایجاد تیکت جدید» کلیک می‌کنید.

آنلاین تیکتینگ

 

در صفحه باز شده می‌توانید با توجه به خرید اخیرتان یکی از گزینه‌های موجود را انتخاب کنید. مثلا اگر خرید شما پرواز داخلی بوده، روی گزینه پرواز داخلی کلیک می‌کنید تا بتوانید درخواستتان را در همان دسته ثبت کنید.

آنلاین تیکتینگ علی بابابا کلیک بر هر کدام از گزینه‌ها پنجره زیر برایتان باز می‌شود و همانجا می‌توانید از لیست موجود، موضوع درخواستتان را انتخاب کنید.

سپس روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید تا پنجره بعدی برایتان باز شود.

پشتیبانی علی بابا

 

در مرحله بعدی، هم می‌توانید بنا به نوع درخواستتان، فرم تعیین‌شده را پر کنید و سپس روی گزینه «ثبت درخواست» کلیک کنید تا درخواستتان ثبت شود.

وضعیت درخواست شما در صفحه «درخواست پشتیبانی» نمایش داده می‌شود و قابل پیگیری است.

پشتیبانیبنابراین با پیمودن این مسیر ساده که شاید در مجموع به ۵ دقیقه زمان احتیاح داشته باشد، به آسانی می‌توانید درخواست‌‌های خودتان را ثبت کنید. همچنین اگر در خصوص آنلاین تیکتینگ هم سوالی دارید، زیر همین مقاله سوالتان را مطرح کنید تا به آن پاسخ دهیم.

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

37 دیدگاه

  1. امین می‌گوید

    سلام من ۱۲۰۰ اشتباه شارژ کردم الان نمیتونم بردارم خواهش میکنم کمکم کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام امین عزیز
      لطفا با تیم پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیر:
      ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  2. امین می‌گوید

    لطفا کمک کنید نمیتونم پولمو برداشت کنم زیر ۱۸ سالم سیمکارت به نام خودم ندارم کارتی هم که باهاش شارژ کردم به نام خودمه بجای ۱۲۰ هزار تومن ۱ملیون ۲۰۰ شارژ کردم خواهش میکنم کمکم کنید

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام امین عزیز
      لطفا با پشتیبانی علی‌بابا تماس بگیر
      ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  3. محمد می‌گوید

    سلام
    مبلغ ۶ میلیون تومان برای خرید بلیط به کیف پول علی بابا انتقال دادم اما خریدی انجام ندادم. درخواست بازگرداندن مبلغ به حساب بانکی را دادم اما بعد از ۷۲ ساعت هنوز واریزی صورت نگرفته و مبلغ به کیف پولم در علی بابا بازگشته. مسیر ارتباطی مناسبی هم برای پیگیری وجود نداره. از طریق تیکت هم اطلاع دادم اما هنوز هیچ پاسخی دریافت نکردم.

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام محمد عزیز
      وقتتون بخیر
      از اونجایی که اسم یا مشخصات کاملتون رو یادداشت نکردین، ما نتونستیم وضعیت رو براتون پیگیری کنیم.
      لطفا با شماره زیر تماس بگیرید:
      ۰۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  4. بیتا سمیعی می‌گوید

    سلام من ششم تا دهم شهریور سال ۱۴۰۳ با کمک سایت علی بابا به استانبول سفر کردم و بسیارراضی بودم هتلمون عالی بود و در بالاترین طبقه رزرو شده بود نام فامیلی رو اشتباه نوشتم که با کمک خانم خیریان درست شد فقط هواپیمایی معراج با تاخیر پرواز کرد ولی پرسنل علی بابا تا لحظه آخر ما رو ساپورت کردن و ازشون ممنونم

  5. الهام می‌گوید

    سلام وقت بخیر من بلیط اتوبوس استرداد کردم هرچی تماس میگیرم اپراتور میگه واریز شده به حساب کاربری درصورتی که چیزی نیومده به حسابم هیچ راه پیگیری هم نداره میشه باهام تماس بگیرید یا شماره تماسی بگید که اپراتور نره و کسی پاسخگو باشه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام الهام عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  6. عسل می‌گوید

    سلام وقت بخیر به دلیل مشکل پاسپورت همسرم ۲۵ اسفند نمی تونیم به سفر وان بریم الان باید چکار کنیم؟برای ۴شب سفر به وان مبلغ ۱۳میلیون۷۰۰ از ما گرفتن اونم هتل ۳ستاره درصورتی که سفربه وان ۶یا ۷میلیون هزینه اش هست الان ما چطور باید بقیه پولمون رو استرداد کنیم؟ضرر مارو کی جبران میکنه؟باید از طریق قانونی اقدام کنیم؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام عسل عزیز 🙂
      در صورتی که از علی‌بابا خرید کردید، شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو بررسی کنیم.

  7. Fatimaamiri می‌گوید

    بنده روز چهار شنبه ب تاریخ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ بلیط قطار خریداری کردم ک مبلغ از حساب کسر شد ولی اخطار خطا در واکنش داد. گفتن بعد ۷۲ ساعت مبلغ ب حساب واریز میشه .و من با پشتیبانی هم که تماس میگیرم فقط اوپراتور هست. ممنون میشم پیگیری بفرمایید🌷

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام فاطیما عزیز 🙂
      لطفا شماره سفارشتون رو اعلام کنید تا موضوع رو پیگیری کنیم.

  8. Fatimaamiri می‌گوید

    سلام وقت بخیر

  9. مائده نریمیسا می‌گوید

    از کارت دخترم برای خودم بلیط گرفتم متوجه شدم تاریخو اشتباه زدم و استرداد کردم
    ولی پول بحسابش واریز نشد و نمیشه
    میگه که کارت باید بنام صاحب شماره باشه

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مائده عزیز 🙂
      این موارد چون از طریق یک سیستم یکپارچه انجام می‌شن، با چنین مشکلاتی مواجه هستن. بنابراین در چنین شرایطی بهتره که با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا شما رو راهنمایی کنن.

  10. نجمه حسنی می‌گوید

    چگونگی باید حساب کاربری خود را ثبت کنم؟؟

  11. نجمه حسنی می‌گوید

    سلام.میخواستم ساعت پرواز تهران ب دوحه در تاریخ ۱۴۰۱/۸/۲۸ از ساعت ۰۰،۴۰بامداد ب ساعت ۲۳ ب تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۸ تغییر بدهم.ممنونم

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام نجمه عزیز 🙂
      با تیم پشتیبانی تماس بگیرید یا از طریق حساب کاربری درخواست ثبت کنید.

  12. Mahdie می‌گوید

    سلام با کارت ایثارگری میشه چند درصد تخفیف برای هواپیما و قطار گرفت؟،به کجا باید مراجعه کرد؟

  13. نازنین عظیمی می‌گوید

    سلام میخوام انتقال شارژ به حساب بزنم… ولی کارتی ک ازش پرداخت کردم صندوق هست و شماره شبا نداره چیکار باید بکنم؟

  14. محمدرضا دهقانی می‌گوید

    سلام برای تور ۴ روزه تفلیس حتما کارت واکسن نیازه یا با تست پی سی آر هم میشه رفت؟
    الان من ی دوز واکسن زدم میتونم برم‍؟

  15. گیتا پولادی می‌گوید

    سلام دوست عزیز بنده روز ۱۱از مشهد به آبادان بلیط هواپیما از علی بابا خریداری کردم.زمانی که به فرودگاه رفتم بخاطر سگم ایرادهایی گرفتن وبنده را به این طرف وآن طرف فرستادن وکلا میگفتن شما با استرسی که دارید ما اجازه سوار شدن نمی‌دهیم. واینقدر منو معطل قوانین دستو پاگیر کردن که قادر به گفتنش ندارم ویک مرتبه متوجه این شدم کههیچکس در باجه ها نیست وتنها با اسباب هام ویک سک رها کردن ورفتن. الانه بعد از چند روز که حالم بهبود پیدا کرده هر چه میخوام با پشتوانه تماس بگیرم نمیتونم تکلیف بنده چی هست ممنون

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام گیتای عزیز 🙂 متاسفیم بابت این مساله‌ای که براتون پیش اومده. حتما با کارشناس‌های مرکز تماس صحبت کنین تا شمارو راهنمایی کنن:
      ۰۹۸۲۱۴۳۹۰۰۰۰۰

  16. سیدعارف محمدی می‌گوید

    مبلغ استرداد بلیط اتوبوس می‌خوام به کارت بانکی انتقال بدم چطوری انجام بدم

  17. آریا می‌گوید

    درود بر شما دوستان خوب و کارمفید🌹 من تست واکسن کرونا رو نمیزنم به دلیل اینکه میخام ترکیه مهاجرت کنم و همونجا واکسن بزنم آیا با قطار میشه رفت آنکارا و تست کرونا ازم نمیگیرن میتونم برم یا باید اینجا برکت بزنم؟😂 تشکر خوبان🙏🌹

  18. Maryam می‌گوید

    سلام من میخواستم بدونم برای سفر کردن به استانبول در ایام کریسمس
    یعنی تور بخوایم بری از ۳۰ آذر امسال تا ۱۰ دی ماه امسال چند روز قبل باید بگیریم تور رو؟
    و چون تور هستش و زمانی که میریم و در استانبول هستیم به ۹۰ روز نمیرسه یعنی نیازی به ویزا نداریم فقط بلیط (تور) رو میگیریم و میریم ؟ تست پی سی آر هم لازمه اگه واکسن نزده باشیم هم میتونیم بریم استانبول…؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام مریم عزیز 🙂
      از روی سایت تاریخ تورها رو بررسی کنید. ضمنا برای خروج از ایران کارت واکسن الزامی نیست، اما شرایط کشور مقصد رو باید در نظر گرفت و ممکنه لازم باشه. در مجموع تست pcr الزامی هست.

  19. avatar-image
    تحریریه علی‌بابا می‌گوید

    سلام سعید عزیز 🙂
    بررسی‌ها انجام شد و پرونده شما با شماره ۷۳۵۱۲۶۲ در حال رسیدگی هست 🙂

  20. فاطمه می‌گوید

    سلام متاسفانه آنقدر سریع بلیت‌ها به فروش می‌رود که بنده دو مرتبه هست که موفق به خرید بلیط نشده ام. آیا راهی وجود دارد و یا
    سفارش بدهیم تا برای ما پیش خرید نمایید؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام فاطمه عزیز 🙂
      اگر اپلیکیشن علی‌بابا رو روی گوشیت نصب کنی، با باز شدن ظرفیت قطار می‌تونی اعلانشو دریافت کنی و در اولین فرصت بلیط بخری.

  21. خاکشور می‌گوید

    سلام خسته نباشید بنده هم همیشه بلیط هایم را از علی بابا می گیرم و خیلی راضی هستم ممنونم و یک سوال اینکه پیش فروش بلیط های قطار آبان ۱۴۰۰ کی شروع می شود ؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      خوشحالیم که تونستیم همراه شما باشیم.
      به محض اینکه پیش‌فروش بلیط آبان و مقاصد فعال مسیر ریلی شروع بشه، اعلان اون از طریق اپلیکیشن علی‌بابا روی گوشی شما ارسال خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم حتما اپلیکیشن علی‌بابا رو دانلود و نصب کنید. برای دانلود اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.
      https://www.alibaba.ir/app?utm_source=blog&utm_medium=Display&utm_campaign=inbound&utm_term=sidebar-desktop&utm_content=App-Download

  22. محمد کاظم می‌گوید

    سلام من جانباز هستم می خواستم بدونم چطوری برای تهیه بلیط قطار می توانم تخفیف بگیرم .

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      همیشه تنتون سالم باشه
      برای استفاده از این خدمات باید با داشتن مدارک، به یکی از دفاتر فروش حضوری برین 🙂

  23. Aks می‌گوید

    سلام بلیط چارتری استرداد کردم هیچ راهی نداره بتونم برگردونم باهمون پروازبرم ۹۰درصدجریمه شدم یعنی چی؟؟

    1. avatar-image
      تحریریه علی‌بابا می‌گوید

      سلام دوست عزیز 🙂
      چند ساعت قبل از پرواز استرداد زدین؟