علی‌بابا در سالی که گذشت

علی‌بابا در سالی که گذشت

یک سال دیگر نیز با همراهی و کوشش همدلانه‌، کارکردن با حال خوش را در خانواده‌ی بزرگ علی‌بابا تجربه کردیم و تلاش کردیم در راستای اهداف خانواده‌ی بزرگ علی‌بابا گام‌های بزرگی برداریم.علی بابا

پس از یک سال کوشش در سایه‌ی لطف پروردگار مهربان، در مجالی که تا آغاز سال نو و مسافرت‌های نوروزی باقی مانده است، کارنامه‌ی سال گذشته را مرور کردیم. خرسندیم که با تلاش و تکاپو در سال گذشته رسیدن به مقام رهبر بی‌رقیب بازار از طریق کار کردن با حال خوش را در علی‌بابا تجربه کردیم.

آنچه در ادامه خواهید خواند گزارشی از تلاش‌ها و دستاوردهای مجموعه‌ی علی‌بابا در سال ۱۳۹۵ است.


بیشتر بخوانید:هر شرکتی اثر انگشت مدیر عامل آن است


نماد اعتماد تجارت الکترونیک: یکی از عوامل مهم توسعه‌ی تجارت الکترونیکی، ایجاد اعتماد و اطمینان در میان کاربران خدمات الکترونیکی است که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود. با این‌که در سال‌های گذشته بعضی شرکت‌های خدمات مسافرتی اقدام به ارائه‌ی خدمات آنلاین بلیط و رزرو هتل می‌کردند، علی‌بابا اولین آژانس مسافرتی ایران بود که به عنوان کاملترین سامانه‌ی آنلاین خرید بلیط هواپیما موفق به کسب نماد اعتماد تجارت الکترونیک شد.

پشتیبانی ۲۴ساعته: در سال گذشته بعد از کوشش‌های فراوان در داخل مجموعه و تامین زیرساخت‌های مربوط، بخش پشتیبانی علی‌بابا با نظم و سامان جدید در ساختمان پشتیبانی مجموعه و در نزدیکی فرودگاه مهرآباد مستقر شد و نیروهای فعال و آموزش‌دیده‌ی این واحد در ۲۴ساعت شبانه‌روز در حال پاسخ‌گویی و رفع مشکل تماس‌گیرندگان هستند.

تمام قطارهای شبکه‌ی ریلی ایران: بلیط قطار از اواخر سال ۱۳۹۴ روی سامانه‌ی علی‌بابا قرار گرفت. در سال گذشته در مجموعه‌ی علی‌بابا موفق شدیم بلیط تمام قطارهای موجود در شبکه‌ی ریلی کشور را به سامانه اضافه کنیم و کامل‌ترین سامانه‌ی خرید آنلاین بلیط قطار را در اختیار مسافران قرار بدهیم.

اپلیکیشن بلیط هواپیما و قطار: اپلیکیشن علی‌بابا نیز در سال ۱۳۹۵ ارائه شد. این اپلیکیشن علاوه بر این‌که بلیط تمام ایرلاین‌های داخلی و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی داخلی را ارائه می‌کند، امکانات و ویژگی‌های گوناگونی دارد که مجموع این ویژگی‌ها این اپلیکیشن را به پرفروش‌ترین اپلیکیشن حوزه‌ی سفر و گردشگری تبدیل کرده است.

استرداد آنلاین بلیط قطار: در گذشته با استرداد آنلاین بلیط هواپیما در خدمات سفر و گردشگری پیشتاز بودیم و در سال ۹۵ با خدمت استرداد آنلاین بلیط قطار گام دیگری در راه خلق تجربه‌ی شایسته‌ی سفر برداشتیم و با اضافه کردن امکان استرداد آنلاین بلیط قطار به سامانه‌ی علی‌بابا، این معضل دیرین مسافران قطار رفع شد.

بیشتر مقاصد خارجی: در سامانه‌ی آنلاین و اپلیکیشن علی‌بابا در سال ۱۳۹۵ موفق شدیم بلیط پرواز به بیشتر کشورهای خارجی را ارائه کنیم و تمام مسیرهای اروپایی وآسیای شرقی، آمریکا و کانادا را در پروازهای خارجی پوشش بدهیم.

استقبال کم‌نظیر به زبان آمار: و در آخر با افتخار باید اعلام کنیم که در سال ۱۳۹۵ یک‌چهارم کاربران اینترنت از وب‌سایت علی‌بابا دیدن کرده‌اند و ۹۷/۲درصد از مشتریان ما، علی‌بابا را به دیگران نیز توصیه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

علی‌بابا مهمان رادیو جوان

علی‌بابا، قهرمان استارت‌آپ‌ها

اولین دوره رقابت‌های لیگ رمضان در علی‌بابا

اشتراک گذاری

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 دیدگاه

  1. amir می‌گوید

    واقعا افتضاح اصلا راضی نبودم فقط گرفتن بلیط حوبه ولی پرواز کنسل شه یا هر اتفاقی واقعا افتضاححح خیلی نظر بد روی علی بابا

  2. مهران دست پاک می‌گوید

    دوست عزیز سلام
    اول گلایه:
    ازاینکه یک بار به دلیل نداشتن اطلاعات کافی از کلاس پروازهامجبور به پرداخت جریمه اجباری بابت استرداد بلیط شدم، گله مندم
    واینرونتیجه اطلاع رسانی ناقص گروه شما میدونم.
    دوم تشکر:
    همگام با مارکتینگ دنیا ازامکانات بواسطه شما استفاده میکنم و از برخورد مودبانه وسراسر مفیدتون کمال تشکر رو دارم.
    نتیجه:
    همچنان مشتری شما باقی خواهم ماند و به تمامی دوستانم پیشنهاد خواهم داد
    دوستدار گروه شما
    مهران دست پاک
    مهندس کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران