علی بابا، رهبر بازار و بزرگترین استارتاپ حوزه گردشگری، در «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» نشان طلایی این همایش را با بالاترین امتیاز از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.
همایش چه زمانی و کجا برگزار شد؟
در این همایش که ۲۸ فروردین ۹۸ در مرکز همایشهای بینالمللی صدا و سیما برگزار شد، روسای انجمنهای «حمایت از حقوق مصرف کنندگان»، «سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان»، «اتاق بازرگانی» و نمایندگان مجلس حضور داشتند.
معیارهای همایش چه بود؟
این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخصهای ۱۷ گانه کیفیت، مانند رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام بهروز قیمت محصولات تولیدی از طریق وبسایت و رسانهها، توسعه شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به علی بابا تعلق گرفت.
چرا علی بابا لوح طلایی را دریافت کرد؟
علی بابا با راهاندازی بزرگترین مرکز تماس گردشگری خاورمیانه همواره برای خلق تجربه شایسته سفر برای مشتریان تلاش کرده است. در مرکز تماس علی بابا ۲۴۷ کارشناس حرفهای ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان هستند. خدمات سفر علی بابا از جمله پشتیبانی ۲۴ ساعته و استرداد آنلاین در کوتاهترین زمان ممکن با آسان کردن فرایند خرید آنلاین بلیط، alibabab.ir را انتخاب اول مسافران کرده است. در نتیجه ارائه خدمات سفر باکیفیت، علی بابا لوح تقدیر طلایی را از همایش سراسری رضایتمندی مشتری با بالاترین امتیاز دریافت کرد.